Πανταλέων Θεόδωρος


Βιογραφικο

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1945. Σπούδασε γραφικές τέχνες στο ΑΤΙ, και ζωγραφική με τον Η. Δεκουλάκο. Ενδιαφέρεται για τα έργα κλασικών ζωγράφων και επηρεάζεται από παλιές έγχρωμες λιθογραφίες. Χρησιμοποιεί τόσο λάδια όσο και μικτά χρώματα, και η θεματογραφία του αναφέρεται σε ονειρικά και φανταστικά σύνολα στην κατεύθυνση του σουρεαλισμού και της αυτόματης γραφής. Η ζωγραφική του διακρίνεται για τη σχηματοποίηση των μορφών και τις τονισμένες παραμορφώσεις, την ονειρική περισσότερο ατμόσφαιρα και τον προβληματικό χώρο, την εσωτερικότητα του χρώματος και την πληρότητα της γραμμής του. Τα ίδια στοιχεία χαρακτηρίζουν και το χαρακτικό του έργο, ιδιαίτερα τις λιθογραφίες, όπου εμφανίζονται η ίδια θεματογραφία, και παρόμοιο μορφοπλαστικό λεξιλόγιο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Πανταλέων Θεόδωρος


Βιογραφικο

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1945. Σπούδασε γραφικές τέχνες στο ΑΤΙ, και ζωγραφική με τον Η. Δεκουλάκο. Ενδιαφέρεται για τα έργα κλασικών ζωγράφων και επηρεάζεται από παλιές έγχρωμες λιθογραφίες. Χρησιμοποιεί τόσο λάδια όσο και μικτά χρώματα, και η θεματογραφία του αναφέρεται σε ονειρικά και φανταστικά σύνολα στην κατεύθυνση του σουρεαλισμού και της αυτόματης γραφής. Η ζωγραφική του διακρίνεται για τη σχηματοποίηση των μορφών και τις τονισμένες παραμορφώσεις, την ονειρική περισσότερο ατμόσφαιρα και τον προβληματικό χώρο, την εσωτερικότητα του χρώματος και την πληρότητα της γραμμής του. Τα ίδια στοιχεία χαρακτηρίζουν και το χαρακτικό του έργο, ιδιαίτερα τις λιθογραφίες, όπου εμφανίζονται η ίδια θεματογραφία, και παρόμοιο μορφοπλαστικό λεξιλόγιο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Πανταλέων Θεόδωρος


Βιογραφικο

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1945. Σπούδασε γραφικές τέχνες στο ΑΤΙ, και ζωγραφική με τον Η. Δεκουλάκο. Ενδιαφέρεται για τα έργα κλασικών ζωγράφων και επηρεάζεται από παλιές έγχρωμες λιθογραφίες. Χρησιμοποιεί τόσο λάδια όσο και μικτά χρώματα, και η θεματογραφία του αναφέρεται σε ονειρικά και φανταστικά σύνολα στην κατεύθυνση του σουρεαλισμού και της αυτόματης γραφής. Η ζωγραφική του διακρίνεται για τη σχηματοποίηση των μορφών και τις τονισμένες παραμορφώσεις, την ονειρική περισσότερο ατμόσφαιρα και τον προβληματικό χώρο, την εσωτερικότητα του χρώματος και την πληρότητα της γραμμής του. Τα ίδια στοιχεία χαρακτηρίζουν και το χαρακτικό του έργο, ιδιαίτερα τις λιθογραφίες, όπου εμφανίζονται η ίδια θεματογραφία, και παρόμοιο μορφοπλαστικό λεξιλόγιο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Πανταλέων Θεόδωρος


Βιογραφικο

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1945. Σπούδασε γραφικές τέχνες στο ΑΤΙ, και ζωγραφική με τον Η. Δεκουλάκο. Ενδιαφέρεται για τα έργα κλασικών ζωγράφων και επηρεάζεται από παλιές έγχρωμες λιθογραφίες. Χρησιμοποιεί τόσο λάδια όσο και μικτά χρώματα, και η θεματογραφία του αναφέρεται σε ονειρικά και φανταστικά σύνολα στην κατεύθυνση του σουρεαλισμού και της αυτόματης γραφής. Η ζωγραφική του διακρίνεται για τη σχηματοποίηση των μορφών και τις τονισμένες παραμορφώσεις, την ονειρική περισσότερο ατμόσφαιρα και τον προβληματικό χώρο, την εσωτερικότητα του χρώματος και την πληρότητα της γραμμής του. Τα ίδια στοιχεία χαρακτηρίζουν και το χαρακτικό του έργο, ιδιαίτερα τις λιθογραφίες, όπου εμφανίζονται η ίδια θεματογραφία, και παρόμοιο μορφοπλαστικό λεξιλόγιο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Παντελιάς Μιλτιάδης


Βιογραφικο

Γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1954. Πρώτος του δάσκαλος υπήξε ο ο θείος του, χαράκτης Φ. Μαστιχιάδης. Σπούδασε χαρακτική στην Ecole des Beaux Arts (1974-78) στο Παρίσι και ασχολήθηκε τόσο με τη χαρακτική όσο και με τη ζωγραφική, και ιδιαίτερα με το σχέδιο. Το έργο του είναι ανθρωποκεντρικό, με κυρίαρχη παρουσία τη μορφή της γυναίκας. Κύριο χαρακτηριστικό του εικαστικού του ιδιώματος είναι η επαναφορά των ζωγραφικών αξιών και η επανεκτίμησή τους κάτω από ένα νέο οπτικό πρίσμα. Μέσα από διάφορες τεχνικές παρεμβάσεις, δίνει την αίσθηση της φθοράς του χρόνου και διακόπτει τη θεματική ολοκλήρωση, προς όφελος της ελευθερίας του σχεδίου.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Παντελιάς Μιλτιάδης


Βιογραφικο

Γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1954. Πρώτος του δάσκαλος υπήξε ο ο θείος του, χαράκτης Φ. Μαστιχιάδης. Σπούδασε χαρακτική στην Ecole des Beaux Arts (1974-78) στο Παρίσι και ασχολήθηκε τόσο με τη χαρακτική όσο και με τη ζωγραφική, και ιδιαίτερα με το σχέδιο. Το έργο του είναι ανθρωποκεντρικό, με κυρίαρχη παρουσία τη μορφή της γυναίκας. Κύριο χαρακτηριστικό του εικαστικού του ιδιώματος είναι η επαναφορά των ζωγραφικών αξιών και η επανεκτίμησή τους κάτω από ένα νέο οπτικό πρίσμα. Μέσα από διάφορες τεχνικές παρεμβάσεις, δίνει την αίσθηση της φθοράς του χρόνου και διακόπτει τη θεματική ολοκλήρωση, προς όφελος της ελευθερίας του σχεδίου.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Παντελιάς Μιλτιάδης


Βιογραφικο

Γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1954. Πρώτος του δάσκαλος υπήξε ο ο θείος του, χαράκτης Φ. Μαστιχιάδης. Σπούδασε χαρακτική στην Ecole des Beaux Arts (1974-78) στο Παρίσι και ασχολήθηκε τόσο με τη χαρακτική όσο και με τη ζωγραφική, και ιδιαίτερα με το σχέδιο. Το έργο του είναι ανθρωποκεντρικό, με κυρίαρχη παρουσία τη μορφή της γυναίκας. Κύριο χαρακτηριστικό του εικαστικού του ιδιώματος είναι η επαναφορά των ζωγραφικών αξιών και η επανεκτίμησή τους κάτω από ένα νέο οπτικό πρίσμα. Μέσα από διάφορες τεχνικές παρεμβάσεις, δίνει την αίσθηση της φθοράς του χρόνου και διακόπτει τη θεματική ολοκλήρωση, προς όφελος της ελευθερίας του σχεδίου.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος


Βιογραφικο

Σπούδασε στην ΑΣΚΤ (1988-1994) ζωγραφική με δασκάλους τους Π. Τέτση και Χ. Μπότσογλου, χαρακτική με τον Τ. Εξαρχόπουλο και αγιογραφία με τον Ξυνόπουλο. Στη δουλειά του παραμένει πιστός στις παραδοσιακές αξίες της μεγάλης ζωγραφικής και στην θεματογραφική αναφορά της παράστασης, υπακούοντας σε μια ηθελημένη πειθαρχία. Στα ζωγραφικά του έργα – ζωγραφισμένα με παλλόμενα ζωντανά χρώματα και ανάλαφρες πινελιές- είναι φανερή η αγάπη του για τον άνθρωπο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Page 1 of 5
1 2 3 5
Page 1 of 5
1 2 3 5