Μαγκανιώτης Αλέξανδρος


Βιογραφικό

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1972, όπου ζει και εργάζεται. Σπούδασε Αρχιτεκτονική, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και συνέχισε τις σπουδές του σε μεταπτυχιακό επίπεδο, με Master in Architectural Design (M. Arch) στο Λονδίνο. Εργάζεται ως εικαστικός και ως αρχιτέκτονας. Μέσα από τη δουλειά του, προτείνει τρόπους έρευνας της προσωπικής ταυτότητας και των αρχέτυπων ρόλων, τους οποίους συναντούμε στη καθημερινή ζωή, όπως διαμορφώνονται μέσα από την οικογένεια και το κοινωνικό σύνολο. Ο κεντρικός θεματικός του άξονας, σχηματίζεται μέσα από τη δημιουργία σκίτσων, κολάζ και εγκαταστάσεων μικτής τεχνικής.

  • Ηλεκτρονική Πηγή/ Ιστότοπος: «The art wall wordpress»
  • Δείτε το έκθεμα

    Μακρής Θανάσης


    Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στην Καλαμάτα το 1955. Σπούδασε ζωγραφική, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (1976-81) με δάσκαλο το Γ. Μόραλη, και στη συνέχεια στην École nationale supérieure des Beaux-Arts (1980-1982) στο Παρίσι. Η ζωγραφική του, διακρίνεται για τη συγκέντρωσή της σε θεματικές ενότητες, όπως οι αυτοπροσωπογραφίες, οι προσωπογραφίες παιδιών, οι απεικονίσεις ζώων και τοπίων. Ο κύριος προσανατολισμός των πλαστικών αναζητήσεών του, έγκειται στην απόδοση των μορφών με μία πολύ λιτή και ιδιαίτερα χαμηλόφωνη τονική κλίμακα. Σε πολλά έργα του, αρκείται σε τέσσερις μόνο ενδιάμεσους και πολύ κοντινούς τόνους, τους οποίους χρησιμοποιεί με μεγάλη πειθαρχία και μεθοδικότητα.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μακρουλάκης Μιχάλης


    Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στην Ερμούπολη της Σύρου το 1940. Το 1957 εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και τον επόμενο χρόνο ξεκίνησε σπουδές σκηνογραφίας και ενδυματολογίας στο ΑΤΙ, με δασκάλους του Σ. Βασιλείου, Τάσσο, Τσαρούχη και Απάρτη ενώ από το 1963 έως το 1966, εργάστηκε ως σκηνογράφος σε διάφορα αθηναϊκά θέατρα. Στα έργα του, η ακριβολογική προσέγγιση και η εμμονή ακόμα και στην πιο ακραία λεπτομέρεια συνυφαίνονται με μια σαφή διάθεση σουρεαλιστικών συσχετισμών.
    Απεικονίζει άδειους και ερημικούς χώρους, με έντονα αναγεννησιακή προοπτική, στην αληθοφανή, ψευδαισθησιακή αναπαράσταση του ύφους των αντικειμένων και της μυϊκής ανατομίας των αισθησιακών γυμνών του.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μακρουλάκης Μιχάλης


    Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στην Ερμούπολη της Σύρου το 1940. Το 1957 εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και τον επόμενο χρόνο ξεκίνησε σπουδές σκηνογραφίας και ενδυματολογίας στο ΑΤΙ, με δασκάλους του Σ. Βασιλείου, Τάσσο, Τσαρούχη και Απάρτη ενώ από το 1963 έως το 1966, εργάστηκε ως σκηνογράφος σε διάφορα αθηναϊκά θέατρα. Στα έργα του, η ακριβολογική προσέγγιση και η εμμονή ακόμα και στην πιο ακραία λεπτομέρεια συνυφαίνονται με μια σαφή διάθεση σουρεαλιστικών συσχετισμών.
    Απεικονίζει άδειους και ερημικούς χώρους, με έντονα αναγεννησιακή προοπτική, στην αληθοφανή, ψευδαισθησιακή αναπαράσταση του ύφους των αντικειμένων και της μυϊκής ανατομίας των αισθησιακών γυμνών του.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μακρουλάκης Μιχάλης


    Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στην Ερμούπολη της Σύρου το 1940. Το 1957 εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και τον επόμενο χρόνο ξεκίνησε σπουδές σκηνογραφίας και ενδυματολογίας στο ΑΤΙ, με δασκάλους του Σ. Βασιλείου, Τάσσο, Τσαρούχη και Απάρτη ενώ από το 1963 έως το 1966, εργάστηκε ως σκηνογράφος σε διάφορα αθηναϊκά θέατρα. Στα έργα του, η ακριβολογική προσέγγιση και η εμμονή ακόμα και στην πιο ακραία λεπτομέρεια συνυφαίνονται με μια σαφή διάθεση σουρεαλιστικών συσχετισμών.
    Απεικονίζει άδειους και ερημικούς χώρους, με έντονα αναγεννησιακή προοπτική, στην αληθοφανή, ψευδαισθησιακή αναπαράσταση του ύφους των αντικειμένων και της μυϊκής ανατομίας των αισθησιακών γυμνών του.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μανουσάκης Μιχάλης


    Βιογραφικο

    Γεννήθηκε στα Χανιά το 1953. Σπούδασε ζωγραφική στην ΑΣΚΤ (1979-84), κοντά στους Δ. Μυταρά και Δ. Κοκκινίδη. Από τα πρώτα του κιόλας έργα εστίασε το ενδιαφέρον του στη μελέτη της ανθρώπινης μορφής, που αποτελεί το κυρίαρχο και καθοριστικό στοιχείο των έργων του, και στη διερεύνηση των σχέσεων της με τον περιβάλλοντα χώρο. Με τις έμμεσες και άμεσες αναφορές σε πραγματικούς ή φανταστικούς χώρους, δημιουργεί συχνά ονειρική ατμόσφαιρα και χειρίζεται τις συνθέσεις του με ευαισθησία και λιτότητα. Από το 1990 και μετά, οι συνθέσεις του γίνονται όλο και πιο λιτές, ενώ το λευκό και φασματικό ανθρώπινο σώμα ουδετεροποιείται από τα φυλετικά του χαρακτηριστικά και ανάγεται σε αρχέτυπο της ανθρώπινης ύπαρξη.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μανουσάκης Μιχάλης


    Βιογραφικο

    Γεννήθηκε στα Χανιά το 1953. Σπούδασε ζωγραφική στην ΑΣΚΤ (1979-84), κοντά στους Δ. Μυταρά και Δ. Κοκκινίδη. Από τα πρώτα του κιόλας έργα εστίασε το ενδιαφέρον του στη μελέτη της ανθρώπινης μορφής, που αποτελεί το κυρίαρχο και καθοριστικό στοιχείο των έργων του, και στη διερεύνηση των σχέσεων της με τον περιβάλλοντα χώρο. Με τις έμμεσες και άμεσες αναφορές σε πραγματικούς ή φανταστικούς χώρους, δημιουργεί συχνά ονειρική ατμόσφαιρα και χειρίζεται τις συνθέσεις του με ευαισθησία και λιτότητα. Από το 1990 και μετά, οι συνθέσεις του γίνονται όλο και πιο λιτές, ενώ το λευκό και φασματικό ανθρώπινο σώμα ουδετεροποιείται από τα φυλετικά του χαρακτηριστικά και ανάγεται σε αρχέτυπο της ανθρώπινης ύπαρξη.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μανουσάκης Μιχάλης


    Βιογραφικο

    Γεννήθηκε στα Χανιά το 1953. Σπούδασε ζωγραφική στην ΑΣΚΤ (1979-84), κοντά στους Δ. Μυταρά και Δ. Κοκκινίδη. Από τα πρώτα του κιόλας έργα εστίασε το ενδιαφέρον του στη μελέτη της ανθρώπινης μορφής, που αποτελεί το κυρίαρχο και καθοριστικό στοιχείο των έργων του, και στη διερεύνηση των σχέσεων της με τον περιβάλλοντα χώρο. Με τις έμμεσες και άμεσες αναφορές σε πραγματικούς ή φανταστικούς χώρους, δημιουργεί συχνά ονειρική ατμόσφαιρα και χειρίζεται τις συνθέσεις του με ευαισθησία και λιτότητα. Από το 1990 και μετά, οι συνθέσεις του γίνονται όλο και πιο λιτές, ενώ το λευκό και φασματικό ανθρώπινο σώμα ουδετεροποιείται από τα φυλετικά του χαρακτηριστικά και ανάγεται σε αρχέτυπο της ανθρώπινης ύπαρξη.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μανουσάκης Μιχάλης


    Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στα Χανιά το 1953 και σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (1979-84), με δασκάλους τους Δ. Μυταρά και Δ. Κοκκινίδη. Από τα πρώτα του κιόλας έργα εστίασε το ενδιαφέρον του στη μελέτη της ανθρώπινης μορφής, που αποτελεί το κυρίαρχο και καθοριστικό στοιχείο των έργων του, καθώς και στη διερεύνηση των σχέσεων της με τον περιβάλλοντα χώρο. Με έμμεσες και άμεσες αναφορές σε πραγματικούς ή φανταστικούς χώρους, δημιουργεί συχνά μία ονειρική ατμόσφαιρα μέσα στην οποία χειρίζεται τις συνθέσεις του με ευαισθησία και λιτότητα. Από το 1990 και μετά, οι συνθέσεις του γίνονται όλο και πιο απλές, με το λευκό και φασματικό ανθρώπινο σώμα να ουδετεροποιείται από τα φυλετικά του χαρακτηριστικά και να ανάγεται σε αρχέτυπο της ανθρώπινης ύπαρξης.
    Από το 1987 διδάσκει ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας, όπου εξελέγη τακτικός καθηγητής το 2014.
    Έχει πραγματοποιήσει πολλές ατομικές εκθέσεις και έχει συμμετάσχει σε ομαδικές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το 1994 συμμετείχε στη Μπιενάλε της Αλεξάνδρειας, όπου το ελληνικό περίπτερο έλαβε το βραβείο καλύτερου Εθνικού Περιπτέρου. Συμμετείχε επίσης, μεταξύ άλλων, στην έκθεση Κλασικές μνήμες στη σύγχρονη ελληνική τέχνη (2007: Capital Museum of China, Πεκίνο). Το 2012, παρουσίασε την έκθεση «Ένα μέτρο» στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»
    • Ηλεκτρονική Πηγή/ Ιστότοπος: contemporary greek art institute

    Δείτε το έκθεμα

    Μαντζαβίνος Τάσος


    Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1958 και σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (1979-1984). Ήδη από το ξεκίνημα της πορείας του εμφανίζονται τα βασικά χαρακτηριστικά της ζωγραφικής του, που είναι η αντινατουραλιστική εξπρεσιονιστική οξύτητα στο σχεδιασμό των μορφών και η υπαρξιακή αναζήτηση. Αποφεύγοντας ο ίδιος κάθε σχετική ένταξη σε σχολές και ρεύματα, επιδιώκει την αυτονόμησή του, καλλιεργώντας ένα ζωγραφικό ιδίωμα που βασίζεται στην άμεση αυτοαναλυτική διεργασία. Επιλέγει τη θεματολογία του με γνώμονα τη βιωματική σχέση με το φυσικό τοπίο και τους ανθρώπους, αναζητώντας το μυθικό υπόστρωμα και την εσωτερική πραγματικότητα των εικόνων του. Ενδιαφερόμενος όχι για την παρουσία της φύσης αλλά για τη δυναμική της, ανιχνεύει τη συγκινησιακή φόρτιση μέσα στο οπτικό γεγονός. Η δυναμική ευφορία της χειρονομίας και η επίμονη τάση αναγωγής στο ουσιώδες, διαφαίνεται τόσο στους πίνακές του όσο και στα σχέδια και στις υδατογραφίες τους.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μανωλαράκη Ελένη


    Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στα Χανιά το 1955. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών Πανόρμου Τήνου (1975-78) και συνέχισε τις σπουδές της στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (1978 – 1984), με δασκάλους τους Δ. Μυταρά και Δ. Κοκκινίδη. Οι συνθέσεις της, συνδυάζουν αφηρημένους τύπους με εικονιστικά μοτίβα και διακρίνονται για τις χρωματικές αντιθέσεις, την καλλιγραφική διάθεση και τις συμβολικές προεκτάσεις. Παράλληλα, κινείται και στο χώρο της δημιουργίας εικαστικών περιβαλλόντων.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μανωλίδης Θεόδωρος


    Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1940. Σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (1957 – 61), στο εργαστήριο του Γ. Μόραλη, και στη συνέχεια στην Ecole des Beaux Arts στο Παρίσι. Ξεκίνησε την καλλιτεχνική του πορεία με εικόνες της απλής καθημερινότητας τις οποίες απέδιδε ρεαλιστικά. Σε αυτά τα έργα, που δημιουργεί μέχρι τα μέσα περίπου της δεκαετίας του ’80 αναπαράγει, με τη δεξιοτεχνία των Φλαμανδών ζωγράφων του 17ου αιώνα, τις ακραίες εκείνες λεπτομέρειες που σκηνοθετούν μια ατμόσφαιρα οικεία σε όλους. Τα έργα της δεύτερης περιόδου του, από το 1987 και μετά, είναι νεκρές φύσεις οι οποίες συνδυάζουν τον ακραίο ρεαλισμό με μια θεατρική εξωπραγματικότητα. Οι συνθέσεις του αυτές γίνονται πολύπλοκες συμβολικές εικόνες, με ταυτόχρονες αναφορές στην καθημερινότητα, την αρχαία και βυζαντινή κληρονομιά, και την ορθοδοξία. Πιστεύοντας στην αναγκαιότητα του παρελθόντος και του παρόντος, ο καλλιτέχνης συνυφαίνει στους πίνακες του, το σήμερα με το χθες, ανυψώνοντας την τρέχουσα καθημερινή ζωή σε ένα μνημειακό επίπεδο. Εξειδανικεύει τα έργα του, δημιουργώντας εικόνες που χαρακτηρίζονται για την κλασικότητα, την αρμονία, τη συμμετρία και την ισορροπία της δομής τους.
    Έχει παρουσιάσει το έργο του σε πολυάριθμες ατομικές εκθέσεις («Ώρα», 1975 «Paul Facchetti», Παρίσι, 1975, 1991«ΡαυΙ Facchetti»,Ζυρίχη, 1975,1977,1991 Κολέγιο Αθηνών, 1976 «Ζυγός», 1978 «Allan Frumkin», Ν. Υόρκη, 1979 «Αίθουσα Τέχνης Αθηνών», 1979,1991,1992 «Marlborough Gallery», Ν. Υόρκη, 1981,1985 «Studio Marconi», Μιλάνο, κ.α.) και έχει πάρει μέρος σε πλήθος ομαδικές («Νέες Μορφές», 1971 Ten Greek Painters, Dorman Museum, Αγγλία, 1973 Πανελλήνιες 1973,1975 Μπιενάλε Αλεξάνδρειας, 1974 Greek Art Now, «C.N.A. Gallery» Σικάγο, 1974«Galerie des 4 Mouvements» κ.α.) Έργα του βρίσκονται στην ΕΠΜΑΣ, στο Μουσείο Βορρέ, στο Museum of Modern Art, N. Υόρκη, στο Carnegie Institut, ΗΠΑ, στην Offentliche Kunstsammlung, Βασιλεία κ.α.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαραγκουδάκη Μαρία


    Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στα Χανιά και σπούδασε στην ΑΣΚΤ, στο εργαστήριο του Δ. Μυταρά, απ΄όπου αποφοίτητσε το 1998. Παρακολούθησε μαθήματα σκηνογραφίας με τον Γ. Ζιάκα και μαθήματα Fresh Paint και τεχνικών φορητών εικόνων στο εργαστήρι Γ. Ξενόπουλου, με το Σ. Γιαννούδη. Η ζωγραφική της, διατυπώνει τον εικαστικό της προβληματισμό με παραστατικά μέσα, χωρίς όμως να φτάνει σε ακραίες μορφές ρεαλισμού. Ως μέσο για την απόδοση αυτών των καταστάσεων χρησιμοποιεί μοντέλα, επιλεγμένα με βάση τη δυνατότητα επικοινωνίας ζωγράφου-μοντέλου. Κάθε μοντέλο αποπνέει ξεχωριστές εσωτερικές καταστάσεις, που ταυτίζονται με τις αναζητήσεις της στην εκάστοτε στιγμή της ζωγραφικής δημιουργίας. Έτσι, μέσω της ζωγραφικής διεργασίας, αυτή η εσωτερική επικοινωνία και κατάσταση, ανασύρεται και καταγράφεται στον καμβά. Το μοντέλο γίνεται ένα μέσο-ενδιάμεσο για τη επίτευξη του σκοπού, που εκτός από την εσωτερική αναζήτηση είναι και η ανάγκη για ζωγραφική.

    Δείτε το έκθεμα

    Μαρκάκη Τζένη


    Βιογραφικό

    Γενήθηκε στην Αθήνα το 1939. Σπούδασε χαρακτική και καλλιτεχνική τυπογραφία στην ΑΣΚΤ (1961-65), με δάσκαλο τον Κ. Γραμματόπουλο. Η χαρακτική της, διακρίνεται για τη λιτότητα των εκφραστικών μέσων, χρωματική ευγένεια και έμφαση στο ουσιαστικό. Αρχικά κινήθηκε προς την αφηρημένη τέχνη και έδωσε έργα με εμφανή τον εξπρεσιονιστικό χαρακτήρα. Τη δεκαετία του ’70 παρατηρείται στη δουλειά της η χρήση κονστρουκτιβιστικών δομικών στοιχείων με ορισμένες συμβολιστικές προεκτάσεις. Αργότερα στράφηκε προς την αναπαραστατική ζωγραφική, δίνοντας κυρίως τοπία με αφαιρετικές διατυπώσεις και διακοσμητικές τάσεις.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαρκάκη Τζένη


    Βιογραφικο

    Γενήθηκε στην Αθήνα το 1939. Σπούδασε χαρακτική και καλλιτεχνική τυπογραφία στην ΑΣΚΤ (1961-65), με δάσκαλο τον Κ. Γραμματόπουλο. Η χαρακτική της, διακρίνεται για τη λιτότητα των εκφραστικών μέσων, χρωματική ευγένεια και έμφαση στο ουσιαστικό. Αρχικά κινήθηκε προς την αφηρημένη τέχνη και έδωσε έργα με εμφανή τον εξπρεσιονιστικό χαρακτήρα. Τη δεκαετία του ’70 παρατηρείται στη δουλειά της η χρήση κονστρουκτιβιστικών δομικών στοιχείων με ορισμένες συμβολιστικές προεκτάσεις. Αργότερα στράφηκε προς την αναπαραστατική ζωγραφική, δίνοντας κυρίως τοπία με αφαιρετικές διατυπώσεις και διακοσμητικές τάσεις.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαρκαντωνάκης Ιωάννης


    Βιογραφικο

    Γεννήθηκε στα Χανιά το 1952. Σπούδασε αρχικά, γραφικές τέχνες (1973-74) και στη συνέχεια γλυπτική στην ΑΣΚΤ (1974-80), κοντά στους Γ. Παππά και Γ. Νικολαΐδη. Πραγματοποίησε επίσης ελεύθερες σπουδές εκφραστικού χορού. Το έργο του έχει συμβολιστικό χαρακτήρα με φιλοσοφικές προεκτάσεις. Έχει πραγματοποιήσει επίσης performances, με θέματα εμπνευσμένα από τη φύση και την ελληνική μυθολογία.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαρκαντωνάκης Ιωάννης


    Βιογραφικο

    Γεννήθηκε στα Χανιά το 1952. Σπούδασε αρχικά, γραφικές τέχνες (1973-74) και στη συνέχεια γλυπτική στην ΑΣΚΤ (1974-80), κοντά στους Γ. Παππά και Γ. Νικολαΐδη. Πραγματοποίησε επίσης ελεύθερες σπουδές εκφραστικού χορού. Το έργο του έχει συμβολιστικό χαρακτήρα με φιλοσοφικές προεκτάσεις. Έχει πραγματοποιήσει επίσης performances, με θέματα εμπνευσμένα από τη φύση και την ελληνική μυθολογία.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαρκαντωνάκης Ιωάννης


    Βιογραφικό

    Γεννήθηκε στα Χανιά το 1952. Σπούδασε αρχικά, γραφικές τέχνες (1973-74) και στη συνέχεια γλυπτική στην ΑΣΚΤ (1974-80), κοντά στους Γ. Παππά και Γ. Νικολαΐδη. Πραγματοποίησε επίσης ελεύθερες σπουδές εκφραστικού χορού. Το έργο του έχει συμβολιστικό χαρακτήρα με φιλοσοφικές προεκτάσεις. Έχει πραγματοποιήσει επίσης performances, με θέματα εμπνευσμένα από τη φύση και την ελληνική μυθολογία.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαρκαντωνάκης Ιωάννης


    Βιογραφικο

    Γεννήθηκε στα Χανιά το 1952. Σπούδασε αρχικά, γραφικές τέχνες (1973-74) και στη συνέχεια γλυπτική στην ΑΣΚΤ (1974-80), κοντά στους Γ. Παππά και Γ. Νικολαΐδη. Πραγματοποίησε επίσης ελεύθερες σπουδές εκφραστικού χορού. Το έργο του έχει συμβολιστικό χαρακτήρα με φιλοσοφικές προεκτάσεις. Έχει πραγματοποιήσει επίσης performances, με θέματα εμπνευσμένα από τη φύση και την ελληνική μυθολογία.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαρούδα Καλλιρόη


    Βιογραφικο

    Γεννήθηκε στη Ζάκυνθο το 1956. Σπούδασε ζωγραφική στην ΑΣΚΤ (απόφοιτος 1990), κοντά στο Δ. Μυταρά. Παρακολούθησε επίσης το εργαστήριο σκηνογραφίας του Β. Βασιλειάδη. Το έργο της, αποτελείται κυρίως από τοπία και σκηνές εσωτερικών χώρων. Χρησιμοποιεί πλούσια και φωτεινή χρωματική κλίμακα, και διαμορφώνει με πλαστικότητα τις συνθέσεις της, μέσω των τονικών διαβαθμίσεων και αντιθέσεων. Στα έργα της επικρατεί ονειρική ατμόσφαιρα, όπου η ανθρώπινη παρουσία δηλωνεται υπαινικτικά μέσω της απουσίας της.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Μαστιχιάδης Φώτης


    Βιογραφικο

    Αϊβαλί 1913 – Αθήνα 1997

    Μαθητής του Φ. Κόντογλου στο σχέδιο, παράλληλα ειδικεύτηκε στη χρωμολιθογραφία και εργάστηκε σε διάφορα εργοστάσια γραφικών τεχνών. Εικονογράφησε βιβλία και σχεδίασε πολλές καλλιτεχνικές αφίσες, μακέτες για γραμματόσημα κ.α. Περισσότερο χαράκτης παρά ζωγράφος, ασχολήθηκε με όλα τα είδη χαρακτικής (χαλκογραφία, λινόλεουμ, λιθογραφία), καθώς και με τη μονοτυπία, με ιδιαίτερη όμως επίδοση στην οξυγραφία. Η καλλιτεχνική του δημιουργία είναι στο σύνολό της παραστατική και ανθρωποκεντρική. Το βαθύτερο ενδιαφέρον του, το εστιάζει ιδιαίτερα στον αιώνιο αγώνα του ανθρώπου ενάντια στην καταλυτική δύναμη του χρόνου και την αίσθηση της φθοράς και της ερήμωσης.

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

    • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

    Δείτε το έκθεμα

    Page 1 of 3
    1 2 3
    Page 1 of 3
    1 2 3