Καββαθά Αντιγόνη


Βιογραφικο

Σπούδασε ζωγραφική στην ΑΣΚΤ (1974-79), με δάσκαλο το Γ. Μόραλη και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην ιστορία της αμερικανικής τέχνης στο City University της Νέας Υόρκης (1980). Συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές ζωγραφικής στη School of Fine Arts του Boston University (1984). Στις αφηρημένες συνθέσεις της κυριαρχούν ο ρυθμός και η κίνηση, ενώ χειρίζεται με ευαισθησία χρωματικές αρμονίες της ώχρας, του λευκού και του γκρίζου. Σε πιο πρόσφατα έργα της διερευνά τις σχέσεις της πραγματικότητας και της απεικόνισης της. Εμπνέεται από το καθημερινό, οικείο περιβάλλον, και επιχειρεί με έργα ποικίλης τεχνικής, την οπτική σύνδεση του εσωτερικού χώρου του εργαστηρίου, με εκείνον του εξωτερικού τοπίου.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Καλούμενος Θεόδωρος


Βιογραφικο

Αθήνα 1948 – Χανιά 2009

Σπούδασε εφαρμοσμένες τέχνες στο ΑΤΙ (1968-1970), με δασκάλους τους Δ. Μυταρά και Π. Ζουμπουλάκη. Το ζωγραφικό του έργο κινείται στο χώρο του νεορεαλισμού και της ποπ αρτ και ασκεί κριτική στη σύγχρονη καθημερινή ζωή. Οι προβληματισμοί του σημερινού ανθρώπου και οι εσωτερικές του ανησυχίες αποτελούν μερικά από τα θέματα των έργων του. Οι κατασκευές του κινούνται στα πλαίσια του ντανταϊσμού, στις οποίες ανατρέπεται η χρηστικότητα του καθημερινού αντικειμένου. Έχει ασχοληθεί επίσης, με το σχεδιασμό και την εικονογράφηση εξώφυλλων δίσκων.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Καλούμενος Θεόδωρος


Βιογραφικο

Αθήνα 1948 – Χανιά 2009

Σπούδασε εφαρμοσμένες τέχνες στο ΑΤΙ (1968-1970), με δασκάλους τους Δ. Μυταρά και Π. Ζουμπουλάκη. Το ζωγραφικό του έργο κινείται στο χώρο του νεορεαλισμού και της ποπ αρτ και ασκεί κριτική στη σύγχρονη καθημερινή ζωή. Οι προβληματισμοί του σημερινού ανθρώπου και οι εσωτερικές του ανησυχίες αποτελούν μερικά από τα θέματα των έργων του. Οι κατασκευές του κινούνται στα πλαίσια του ντανταϊσμού, στις οποίες ανατρέπεται η χρηστικότητα του καθημερινού αντικειμένου. Έχει ασχοληθεί επίσης, με το σχεδιασμό και την εικονογράφηση εξώφυλλων δίσκων.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Καλούμενος Θεόδωρος


Βιογραφικο

Αθήνα 1948 – Χανιά 2009

Σπούδασε εφαρμοσμένες τέχνες στο ΑΤΙ (1968-1970), με δασκάλους τους Δ. Μυταρά και Π. Ζουμπουλάκη. Το ζωγραφικό του έργο κινείται στο χώρο του νεορεαλισμού και της ποπ αρτ και ασκεί κριτική στη σύγχρονη καθημερινή ζωή. Οι προβληματισμοί του σημερινού ανθρώπου και οι εσωτερικές του ανησυχίες αποτελούν μερικά από τα θέματα των έργων του. Οι κατασκευές του κινούνται στα πλαίσια του ντανταϊσμού, στις οποίες ανατρέπεται η χρηστικότητα του καθημερινού αντικειμένου. Έχει ασχοληθεί επίσης, με το σχεδιασμό και την εικονογράφηση εξώφυλλων δίσκων.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Καλούμενος Θεόδωρος


Βιογραφικο

Αθήνα 1948 – Χανιά 2009

Σπούδασε εφαρμοσμένες τέχνες στο ΑΤΙ (1968-1970), με δασκάλους τους Δ. Μυταρά και Π. Ζουμπουλάκη. Το ζωγραφικό του έργο κινείται στο χώρο του νεορεαλισμού και της ποπ αρτ και ασκεί κριτική στη σύγχρονη καθημερινή ζωή. Οι προβληματισμοί του σημερινού ανθρώπου και οι εσωτερικές του ανησυχίες αποτελούν μερικά από τα θέματα των έργων του. Οι κατασκευές του κινούνται στα πλαίσια του ντανταϊσμού, στις οποίες ανατρέπεται η χρηστικότητα του καθημερινού αντικειμένου. Έχει ασχοληθεί επίσης, με το σχεδιασμό και την εικονογράφηση εξώφυλλων δίσκων.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Καλούμενος Θεόδωρος


Βιογραφικο

Αθήνα 1948 – Χανιά 2009

Σπούδασε εφαρμοσμένες τέχνες στο ΑΤΙ (1968-1970), με δασκάλους τους Δ. Μυταρά και Π. Ζουμπουλάκη. Το ζωγραφικό του έργο κινείται στο χώρο του νεορεαλισμού και της ποπ αρτ και ασκεί κριτική στη σύγχρονη καθημερινή ζωή. Οι προβληματισμοί του σημερινού ανθρώπου και οι εσωτερικές του ανησυχίες αποτελούν μερικά από τα θέματα των έργων του. Οι κατασκευές του κινούνται στα πλαίσια του ντανταϊσμού, στις οποίες ανατρέπεται η χρηστικότητα του καθημερινού αντικειμένου. Έχει ασχοληθεί επίσης, με το σχεδιασμό και την εικονογράφηση εξώφυλλων δίσκων.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Καλούτσης Βαλέριος


Βιογραφικο

Χανιά 1927-2014

Σπούδασε στην ΑΣΚΤ (1947-1953) με δάσκαλο το Γ. Μόραλη, και συνέχισε τις σπουδές του στη St Martin’s School of Art του Λονδίνου και στην Ecole des Beaux Arts στο Παρίσι. Τα πρώτα του έργα βρίσκονται στο μεταίχμιο μεταξύ παράστασης και αφαίρεσης, καθώς συνδυάζει τυχαία υλικά και θραύσματα από σωλήνες και μηχανήματα για να δημιουργήσει νέες διαμορφώσεις γης. Ακολουθεί η θητεία του στη φωτοκινητική τέχνη με τη σειρά Kinoptics, με κεντρική ιδέα τη διαρκώς εναλλασόμενη φόρμα μέσα από τεχνολογικά υλικά, όπως μικρομοτέρ, μετασχηματιστές ηλεκτρικής εντάσεως, προβολείς, κάτοπτρα, φωτοκύτταρα. Πρόκειται για τα «κινησιοπτικά κιβώτια», ένα ηλεκτρικό παιχνίδι με φώτα, όπου η αίσθηση της κίνησης επιτυγχάνεται με οπτικά εφέ. Αργότερα στρέφεται στην παραστατική ζωγραφική με τη σειρά Επικοινωνία, για να σχολιάσει με την τεχνική του Pochoir και με ένα τυποποιημένο ανθρώπινο προφίλ , την έλλειψη ουσιαστικής επικοινωνίας, τον καταιγισμό των πληροφοριών και την πλύση εγκεφάλου από τα μέσα ενημέρωσης. Στη συνέχεια δημιουργεί τη σειρά Naturmatic (αυτοματοποιημένη φύση), χρησιμοποιώντας τεχνολογικά εξαρτήματα και φωτογραφίες για να εκφράσει την ιδέα μιας φύσης, όπου τα διάφορα φυσικά στοιχεία της αντικαθίστανται από τεχνητά.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Καλούτσης Βαλέριος


Βιογραφικο

Χανιά 1927-2014

Σπούδασε στην ΑΣΚΤ (1947-1953) με δάσκαλο το Γ. Μόραλη, και συνέχισε τις σπουδές του στη St Martin’s School of Art του Λονδίνου και στην Ecole des Beaux Arts στο Παρίσι. Τα πρώτα του έργα βρίσκονται στο μεταίχμιο μεταξύ παράστασης και αφαίρεσης, καθώς συνδυάζει τυχαία υλικά και θραύσματα από σωλήνες και μηχανήματα για να δημιουργήσει νέες διαμορφώσεις γης. Ακολουθεί η θητεία του στη φωτοκινητική τέχνη με τη σειρά Kinoptics, με κεντρική ιδέα τη διαρκώς εναλλασόμενη φόρμα μέσα από τεχνολογικά υλικά, όπως μικρομοτέρ, μετασχηματιστές ηλεκτρικής εντάσεως, προβολείς, κάτοπτρα, φωτοκύτταρα. Πρόκειται για τα «κινησιοπτικά κιβώτια», ένα ηλεκτρικό παιχνίδι με φώτα, όπου η αίσθηση της κίνησης επιτυγχάνεται με οπτικά εφέ. Αργότερα στρέφεται στην παραστατική ζωγραφική με τη σειρά Επικοινωνία, για να σχολιάσει με την τεχνική του Pochoir και με ένα τυποποιημένο ανθρώπινο προφίλ , την έλλειψη ουσιαστικής επικοινωνίας, τον καταιγισμό των πληροφοριών και την πλύση εγκεφάλου από τα μέσα ενημέρωσης. Στη συνέχεια δημιουργεί τη σειρά Naturmatic (αυτοματοποιημένη φύση), χρησιμοποιώντας τεχνολογικά εξαρτήματα και φωτογραφίες για να εκφράσει την ιδέα μιας φύσης, όπου τα διάφορα φυσικά στοιχεία της αντικαθίστανται από τεχνητά.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Δείτε το έκθεμα

Page 1 of 10
1 2 3 10
Page 1 of 10
1 2 3 10