Βλαζάκη Σοφία


Βιογραφικό

Γεννήθηκε στα Χανιά, το 1978. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών της Ουαλίας στο Cardiff, καθώς και στη Σχολή Καλών Τεχνών της Βαρκελώνης. Το 2001, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο ελεύθερο σχέδιο, στο Wimbledon School of Arts στο Λονδίνο. Άλλοτε ζωγραφίζει με κάρβουνο και άλλοτε χρησιμοποιεί την τεχνική της ακουαρέλας για να απεικονίσει το μεταίχμιο της παιδικότητας, όπου συνυπάρχει η βία και απόλαυσή της, η έκπληξη και ο φόβος, το παιχνίδι και η φαντασία, ο κίνδυνος και η άγνοιά του. Όλα δηλαδή εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν την εποχή της αθωότητας και που οδηγούν σταδιακά προς την ενηλικίωση.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • • Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ «52 Σύγχρονοι Χανιώτες Καλλιτέχνες»

Καββαθά Αντιγόνη


Βιογραφικό

Σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (1974-79), με δάσκαλο το Γ. Μόραλη και στη συνέχεια ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στην ιστορία της αμερικανικής τέχνης στο City University της Νέας Υόρκης (1980). Πραγματοποίησε επίσης μεταπτυχιακές σπουδές ζωγραφικής στη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου της Βοστώνης (1984). Στις αφηρημένες συνθέσεις της κυριαρχούν ο ρυθμός και η κίνηση, ενώ χειρίζεται με ευαισθησία χρωματικές αρμονίες της ώχρας, του λευκού και του γκρίζου. Σε πιο πρόσφατα έργα της διερευνά τις σχέσεις της πραγματικότητας και της απεικόνισης της. Εμπνέεται από το καθημερινό, οικείο περιβάλλον, και επιχειρεί με έργα ποικίλης τεχνικής, την οπτική σύνδεση του εσωτερικού χώρου του εργαστηρίου, με εκείνον του εξωτερικού τοπίου.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Λεξικό Ελλήνων Καλλιτεχνών 16ος – 20ος Αιώνας, εκδόσεις «ΜΕΛΙΣΣΑ»

Βλαζάκη Σοφία


Βιογραφικό

Γεννήθηκε στα Χανιά, το 1978. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών της Ουαλίας στο Cardiff, καθώς και στη Σχολή Καλών Τεχνών της Βαρκελώνης. Το 2001, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο ελεύθερο σχέδιο, στο Wimbledon School of Arts στο Λονδίνο. Άλλοτε ζωγραφίζει με κάρβουνο και άλλοτε χρησιμοποιεί την τεχνική της ακουαρέλας για να απεικονίσει το μεταίχμιο της παιδικότητας, όπου συνυπάρχει η βία και απόλαυσή της, η έκπληξη και ο φόβος, το παιχνίδι και η φαντασία, ο κίνδυνος και η άγνοιά του. Όλα δηλαδή εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν την εποχή της αθωότητας και που οδηγούν σταδιακά προς την ενηλικίωση.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

  • • Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ «52 Σύγχρονοι Χανιώτες Καλλιτέχνες»